Kiitoksia Tohtori.fi lukijoille. Sivusto uudistuu loppuvuoden aikana ja jatkossa löydät Tohtorin sisällön Terve.fi -sivuilta. Tämä takia et mahdollisesti löydä etsimääsi täältä tai sinut ohjataan Terve.fi -sivulle.

Foorumi
Kirjoittaja Viesti

Toivoton

Toivoton

Otsikko: Rasva ei pala rinnasta

Lähetetty: To Hei 19. 2012 - 22:02

Lainaa | Ilmoita

Hei!

Olen 22 vuotias mies ja tänä vuonna olen onnistunut vihdoin laihdutusessa.Olen ollut viimeset 7 vuotta jatkuvalla jojo dieetillä.Nyt kuitenkin "löysin" nutriletin tuotteet ja olen saanut senttejä reilusti pois.

MUTTA.

Katsoin puolivuotta sitten mittaamiani vatsanympärys,rinnanympärys yms.

Vatsa 90cm tänään 75c

Hauis 34cm tänään 31cm

Rinta 103cm tänään 101cm

Mistä ihmeestä tuo voi johtua?Vatsalihakseni näkyy ja en ole muualta lihava mutta nuo "manboobsitt" vaivaavat.Nännini on vetäytyneet sisään ja rintani törröttää "ketunnokkana".Myös rasvaa on reilusti enemmän verrattuna muuhun kroppaan.Rasva tuntuu kovina patteina,vähän ku selluliitti.Eniten rasvaa on nännien kohdalla.

Tämä häiritsee minua suunnattomasti ja olenki koittanut treenata kovempaa mutta rintani ei vaan pienene.En treenaa punttia vaan lähinnä poljen pyörällä.

Tuo erotus 25cm erotus rinnan ja vatsan välillä on todella suuri ja en voi oikeen käyttää edes t-paitoja koska rintani suorastaan puskee ulos ja näytän lihavemmalta kun olen.Niikun kerroin vatsani on todella litteä ja kasvoista olen todella hoikka.

Mistä apu?Tuntuu että koko treenaaminen tuntuu turhalta kun en kuitenkaan saa haluttuja tuloksia.En ole koskaan kärsinyt isosta mahasta vaan nuo rinnat on ollu ongelmana jo pitkään ja syy miksi olen laihduttanut.Todella monet minua monta kymmentä kiloa lihavemmat miehet omaavat pienemmän rinnanympäryksen.

terveyttä

terveyttä

Lähetetty: Su Hei 22. 2012 - 08:35

Lainaa | Ilmoita

Nutrilet?

Hirveetä skeidaa.

Esimerkki pirtelöstä:
AINESOSAT: Soijaproteiini, fruktoosi, soijakuitu, kaakaojauhe (kaakao, kaliumkarbonaatti), emulgointiaine (soijalesitiini), soijarasvajauhe (soijaöljy, glukoosisiirappi, maitoproteiini, pentanatriumtrifosfaatti, trikalsiumfosfaatti, luontaiset aromit), kivennäisaineet (trinatriumsitraatti, kaliumkloridi, trimagnesiumsitraatti, trikalsiumsitraatti, trikalsiumfosfaatti, natriumkloridi, ferrofumaraatti, sinkkisulfaatti, kupariglukonaatti, mangaanisulfaatti, natriummolydaatti, kaliumjodidi, kromikloridi, natriumsele-niitti), kuivattu glukoosisiirappi, aromit (suklaa, banaani, kofeiini), stabilointiaineet (guarkumi, ksantaanikumi), vitamiinit (askorbiinihappo, nikotiiniamidi, D-α-tokoferyyliasetaatti, kalsium-D-pantotenaatti, pyridoksiinihydrokloridi, riboflaviini, tiamiinihydrokloridi, retinyyliasetaatti, foolihappo, D-biotiini, fyllokinoni, kolekalsiferoli, syanokobalamiini), makeutusaineet (aspartaami, asesulfaami K), maltodekstriini, dekstriini, glyseroli, väri (sokerikulööri), stabilointiaine (arabikumi).

YÖÖÖK
Terveys noilla "paskoilla lähtee"
http://personal.inet.fi/koti/remeli/ravinteet.htm





Tarvitset kunnon ruokaa ja paljon D-vitamiinia. D-vitamiinia tarvitaan lukemattomien muiden asioisiden vuoksi myös lihaksille.

En oikein ymmärtänyt, mitä kovia rasvapatteja sinulla on?

Voisiko ne olla lihaksia?

Ja tätä syöt ja D-vitamiinia purkista 100µg/vrk.

Hyviä rasvoja:

Kala, pähkinät, siemenet, manteli, avokado, kylmäpuristetut öljyt. Kylmäpuristuksen ansiosta öljyn rasvahappokoostumus ja vitamiinit säilyvät luonnollisessa muodossaan. Eläinrasvat (luomu parasta). EI MARGARIINIA


Hyvää rasvaa tulisi saada n. 1 g per painokilo (normaali paino). Hyviä rasvoja tarvitsemme kasvuun ja kehitykseen sekä yleisterveyden ylläpitämiseen. Tämä rasva on ruoansulatuksen, aivojen, solujen ja aineenvaihdunnan kannalta välttämätöntä. Mm. hormonaalisten viestien toimivuus on kiinni rasvasta.

Proteiinit:

Proteiinien päivittäinen tarve 0,8-2 grammaa per painokilo (normaali paino) riippuen aktiivisuudesta. Proteiinit ovat elimistölle välttämättömiä rakennusaineita, joita mm. solut, hormonit ja lihakset tarvitsevat. Proteiinit koostuvat aminohapoista. Keho ei pysty valmistamaan läheskään kaikkia tarvitsemiaan aminohappoja, vaan ne on saatava ravinnosta. Aminohappojen lähteenä voivat olla joko eläin- tai kasviproteiinit. Eläinproteiinien lähteitä ovat kaikki lihat, kalat, äyriäiset, munat, maito ja niistä valmistetut tuotteet. Kaikki eläinproteiinien lähteet tarjoavat jokaisen tarvittavan välttämättömän aminohapon.


Hyviä hiilihydraatteja:

Syö kasviksia (ei vanhaa ravintoköyhää perunaa), hedelmiä ja marjoja vähintään 500 grammaa päivässä.


Kaikki hiilihydraatit muuttuvat elimistössä sokeriksi. Hyvähiilihydraattisen ruokavalion teho painonhallinnassa perustuu siihen, että se vaikuttaa elimistön insuliinintuotantoon. Insuliini on "lihotushormoni", jota ilman ihminen ei liho. Jos ihmisen elimistö erittää liikaa insuliinia (kun sekä maksan että lihasten glykogeenivarastot ovat täynnä, ylimääräiset hiilihydraatit muuttuvat elimistössä ylimääräiseksi rasvaksi), paino nousee. Kun vähennät ruokavaliossa hiilihydraattien määrää, insuliinin eritys alkaa laskea automaattisesti. Insuliinitason laskiessa elimistö tasapainottuu ja alkaa polttaa rasvaa.

http://personal.inet.fi/koti/remeli/viljat.htm

Myös talirauhasen tukkeuma voi olla.

Käyhän lääkärillä.
Viestejä: 2 | Luettu: 23,609
 

PalveluinfoSivukarttaPalauteMediatiedot