Kiitoksia Tohtori.fi lukijoille. Sivusto uudistuu loppuvuoden aikana ja jatkossa löydät Tohtorin sisällön Terve.fi -sivuilta. Tämä takia et mahdollisesti löydä etsimääsi täältä tai sinut ohjataan Terve.fi -sivulle.

Foorumi
Kirjoittaja Viesti

Vieras3410038

Vieras3410038

Otsikko: Lääkkeiden yhteisvaikutus

Lähetetty: Ti Maa 29. 2011 - 23:02

Lainaa | Ilmoita

Moi.

Ongelma, minulla jäi kuukautiset pois sen jälkeen kun otin migreeniin lääkärin määräämänä MIRANAXIa tasan kaksi kappaletta, en yhtä aikaa vaan siis samana päivänä. Muina lääkkeinä käytän päivittäin EFEXORia ja ABILIFYa.

Voiko näiden lääkkeiden yhteisvaikutus olla syypää menkkojen poisjäämiseen? Ihmettelen kyllä miten vaikutus kestää näinkin kauan, koska otin noi miranaxit joskus yli 2kk sitten ja sen jälkeen menkat katos. Vai johtuisiko noista kahdesta muusta lääkkeestä? Aion kyllä kysyä lääkäriltäkin suoraanm, mutta ensin kuulustelen täällä josn joku tietäisi. :)

Vieras3410038

Vieras3410038

Lähetetty: Ti Maa 29. 2011 - 23:04

Lainaa | Ilmoita

Ai niin, en varmasti ole sitten raskaana ja ikää vaivaiset 23v eli ei ole vaihdevuodetkaan vielä vieneet menkkoja. :)
Viestejä: 2 | Luettu: 22,365
 

PalveluinfoSivukarttaPalauteMediatiedot